رواية جرح صبا الفصل الخامس 5 الجزء الثاني بقلم حور طه


 رواية جرح صبا الفصل الخامس 5 الجزء الثاني بقلم حور طه


البارت الخامس من روايه جر💔ح صبا الجزء الثاني


=انتم مين وجايبيني هنا ليه اتكلموا حد يرد عليا


الحرس يخرجوا بره ويسيبوها في اوضه  ولا يعطوها اي جواب


امل بانفعال::استنوا هنا انتم رايحين فين جبتوني هنا ليه


 درمان:: عشان تحضري فرح بنتك يا حماتي 


امل بصد,مه:: انت بتقول ايه؟؟


درمان:: ايه رايك في الفستان اللي انا اخترته لك علشان تحضري بيه فرح بنتك


امل:: انت اكيد اتج,ننت انت ازاي عايز تتجوز صبا


 درمان ::انا خلاص اتجوزتها& النهارده حفله جوازنا


امل بذهول:: صبا لسه في شهور العده ازاي اتجوزتها


درمان بضحكه بارده:: دي حاجات تافهه وبسيطه ما فيش داعي نقف عندها


امل بصد,مه::ازاي صبا وافقت على حاجه زي دي


درمان ::ما اكدبش عليك والله يا حماتي  موافقتها على الجواز ادهشتني


 امل بعصبيه :: بنتي مش هتتجوزك وانا عمري ما هبقى حماتك 


 درمان بضحكه ساخره :: بس ازاي ده؟ انا الماذون اكد لي بعد كتب الكتاب وقال لي امل بقت حماتك خلاص


امل بدمعه حارقه:: انت عملت في بنتي ايه ازاي خليتها تتجرد من اخلاقها ومبادئها انت شي,طان


درمان بتحذير ::لو حاولتي تلعبي في دماغ صبا هخليكي تو,دعي ذكرى حبيب القلب اللي دموعك سالت عليه لسنين


 ينهي كلامه ويسيبها ويخرج


امل  تجلس على الارض بضعف ودموعها تسيل على خدها كشلال لا يتوقف وتردد بحر,قه:: انت فين يا ادم سبتني ليه& انا فشلت في حمايه ولادنا ودخلوا في دايره الشي,طان وانا عجزه مش عارفه حتى مدي لهم ايدي






💗💗💗💗 في شركه الشهاوي💗💗💗💗💗


كامل ::احنا هنتقابل بس لما اكون انا عايزك مش لما انت تعوز


 كاران ينظر لها بطرف عينه باستخفاف::خلاص اعتبر نفسك ان انت اللي عايزني


كامل:: انت للاسف ضغطتني وانا ما قداميش حل غير اني اق,تلك


كاران:: وديني عند اللي مشغلك وانا هخليه يوقف قرار الق,تل اللي درمان اداه لك


كامل ::ضاحي هو اللي قال لك على الراجل الكبير وهو اكيد اللي اداك كل المعلومات اللي معاك


كاران بتريقه:: لو عينيك كانت مفتحه قوي كده في الس,جن كنت عرفت ان ضاحي واحد من الرجاله درمان


كامل بحيره ::اللي تعرفه تاني يا كاران& انت بتلعب لعبه خط,يره ما انتاش قدها


كاران ::بقول لك ايه يا جدو وديني للي مشغلك ووفر عليك وعليا الوقت اللي بيضيع ده


كامل ::نفسي اعرف ايه اللي عندك مخليك تتحرك بالراحه دي ومش خايف اكيد في حاجه في دماغك ده واضح جدا  انا عارفك  شخص ذكي 


كاران بهدوء::يبقى اكيد عارف اني ما بتكلمش في الوقت اللي لازم اصمت فيه؟؟ قدامك ساعتين وتاخذني اللي مشغلك علشان الخوف اللي في عينيك ده يزول


 انهي كلامه ويسيبه ويخرج 


 عامر:: ليه يا باشا ما قلتلوش على جواز صبا  من درمان 


 كامل::  لو عرف بجواز صبا من درمان في الوقت الحالي  هيشوش عقله  وهيخليه يتصرف  بجنون 

 خليه الاول ينفذ الخطه اللي عنده  علشان يخلصنا من الورطه اللي حطني فيها بخرجه من الس,جن مع درمان 

 وبعدين صبا ما بقتش مهتميه بيه وده الافضل لنا كلنا انهم يكونوا بعضهم بعض


عامر ::تمام يا باشا بس ايه ممكن تكون الخطه دي اللي عنده عشان  يخرج  من الدايره اللي درمان حاطه فيها رجالته وبيدوروا عليه في كل مكان واكيد هيلاقوه


  كامل:: كاران  شخص ذكي  لو قدر يقنع الراجل الكبير  هيقدر يوقف درمان بسهوله  والموضوع ده ينتهي 


عامر:: درمان لو عرف انك انت اللي ساعدت كاران يخرج من الس,جن مش هيسكت


 كامل ::علشان كده مش لازم يعرف &رتب كل حاجه علشان ناخد قران للراجل الكبير


عامر:: تحت امرك يا باشا


💗💗💗💗💗 في فيله الشهاوي 💗💗💗💗💗


سمر بعصبيه:: انا نفسي اعرف هي عامله لك ايه سحره لك ليه مش قادر تشوف حد غيرها


 مالك بتحذير ::انا مش فايق لك ومش عايز اسمع صوتك انت فاهمه


 سمر:: انا مراتك وام ابنك ليه بتعمل فيا كده 


مالك ::انت مش مراتي انت اتفردتي عليا ولو كنت على ذمتي لحد دلوقتي فده علشان خاطر ابني في ما تخلينيش اخده منك وارم,يكي في الشارع


 سمر:: وانت فاكر ان انا لقمه سهله قوي كده  ممكن تبلعها 


 مالك  يضر,بها بالقلم  ويرجع يشد,ها من شعر,ها::  انت في البيت ده  مش اكتر من خدامه لابني انت فاهمه  واوعي شيطا,نك يسوحك  وتقفي قدامي ثاني 


 يسيبها ويخرج من الاوضه بعد ما ينهي كلامه 


 سمر وهي تجلس على الارض::  ماشي يا مالك  لو 

ما دفعتك تمن قلبي اللي دوست عليه ده  ما بقاش انا سمر

 

زين يوقف مالك:: في ايه ي مالك بتزعق ليه


 مالك بغضب::  بتسالني؟ ايه عامل نفسك ما تعرفش 


 زين ::ما اعرفش ايه  ما تتكلم ؟


 مالك ::الهاني اختك  اتجوزت  درمان 


زين بصد,مه :: اتجوزت درمان 


 مالك :: اه  اتجوزته  اختك خلاص اتج,ننت وفاكره ان

 درمان هو القوه اللي هتخليها تنتقم من كاران الطحان


زين بعدم تصديق:: لا مستحيل صبا مش ممكن تعمل كده


 مالك بعصبيه :: بقول لك اتجوزته  خلاص تقول لي مستحيل


 زين:: ليه يا صبا ليه عملت كده 


 مالك  ::روحي اسالها السؤال ده  يمكن تديك اجابه عليها 


 مالك يسيبه  ويخرج من الفيلا والغضب يعني عينيه ولا ينوي على خير






💗💗💗💗💗 على الجانب التاني 💗💗💗💗💗


صبا ::خلاص ما بقتش اصدق وشك البريء وكلامك المعسول


 كاران:: ازاي قدروا يق,تلوا جواكي كل حاجه نظيفه


صبا بانفعال:: انت اللي قت,لتني انت اللي كل مره بتغرز السك,ينه في قلبي وما كنتش بتسيبه غير وهو مي,ت


 كاران بحب:: انا لو كنت عملت حاجه فعملتها علشان انت تعيشي عشان احميكي


صبا بوجع:: انت حرمتني من اكون ام؟ بنتي ما,تت وانت حكمت عليا بعدها بالمو,ت وانا عايشه لما اخذت قرار ان هم يشيلوا لي الرحم


 كاران بصدمه:: انت بتقولي ايه شالوا لك الرحم 


صبا ب انهيار:: انت شايفني مغفله ؟شايفني غبيه عشان اصدق اللي انت بتقوله ده وانك ما تعرفش


كاران يقترب منها وتخونوا دموعه ::انا ما اعرفش حاجه غير ان بنتنا ماتت بعد الولاده انا اول مره اسمع اللي انت بتقوليه ده


 صبا تكسر كل شيء  ياتي امامها بعصبيه ::عقلي الغبي ده مصدقك مره مش هيصدقك تاني


كاران بصوت مكسور:: دلوقتي بس عرفت انت قد ايه بتتالمي انا حاسس بيكي


 صبا بغضب تاشير لها باصبعها:: ما تعرفش؟؟ ما فيش حد يعرف انا حاسه بايه؟


  قالت كلمتها الاخيره وهي بتحاول تضربه 


 كاران تفادا ضر,بتها  واخذها في حضنه وبصوت حزين كله وجع ::انا عارف انت بتحسي بايه& انا الراجل اللي  بيعشقك  كالمجانين 


صبا بصوت ضعيف:: انا وثقت فيك سلمت لك وامنت لك انت بس& لكن دلوقتي ايه الفرق بينك وبينهم 


كاران يضمها اليه اكثر:: انا اسف &بس انا؟؟؟


 صبا تضربه وتبعدوا عنها بانفعال:: انت خلاص انتهيت والاسف ما عادش يفيد


✍️✍️✍️✍️✍️بقلمي حور طه✍️✍️✍️✍️✍️✍️


خلونا نصلي علي الحبيب قلبك يطيب💗

      

     الفصل السادس الجزء الثاني من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×